Pellet – Malosi tele o le vevela mai le natura

Suau'u Tulaga Maualuga Faigofie ma taugofie

Pellets o lo'o i totonu o aiga, bioenergy fa'afouina i se faiga fa'apitoa ma lelei.E mago, e leai se pefu, e leai se manogi, e tutusa lelei, ma e mafai ona pulea lelei le suauu.O le tau faʻamafanafana e sili ona lelei.

I lona tulaga sili, fa'amafanafana pellet e faigofie pei o le fa'avevela suau'u a'oga tuai.O le tau o le faʻamafanafanaina o pellet e tusa ma le afa o le tau o le faʻamafanafanaina o suauu.Faitau atili e uiga ile pellet's energy content iinei.

O pellet fafie e masani lava ona saunia mai mea tau alamanuia e pei o sele fafie, olo pefu po'o pefu va'ai.O mea mata o lo'o fa'apipi'iina fa'alelei i totonu o se saito, ma o le fusi fa'anatura o fafie, fa'amauina, fa'apipi'i fa'atasi le pellet.Pellet o fafie mago, ma le susu o loʻo i totonu ole 10% maualuga.O lona uiga e le fa'aisa pe pala.

Pellet laupapa i se faapuupuuga

malosiaga i totonu 4,75 kWh/kg

· lautele 6-12 mm

umi 10-30 mm

· susū mea maualuga.10 %

· maualuga fa'avevela taua

· tutusa lelei

Fa'aaogāga

Fa'aula pellet fa'atasi ai ma se fa'amu pellet tu'ufa'atasi ua fausia i le mea o se fa'afu'afu tuai.Pellet boiler e fetaui i totonu o se avanoa laʻititi, ma o se mea talafeagai ma taugofie mo le faʻamafanafanaina o suauu.

Pellet o se suau'u fa'aoga tele, lea e mafai ona fa'aoga i totonu o le fa'avevela fa'atotonugalemu i totonu o se fa'amu pellet po'o se fa'amu.O le faiga faʻavevela pellet sili ona taatele i totonu o fale tuʻufua o le faʻavevela tutotonu e faʻaaoga ai le faʻaogaina o le vai ma se faʻamalama pellet ma boiler.Pellet e mafai ona susunuina i faiga faʻatasi ai ma lalo o le unloader poʻo le tusi tusi, e pei ona faʻafefiloi ma isi suauu.Mo se fa'ata'ita'iga, i le taimi e fa'a'aisa ai, e ono susū fasi laupapa.O le fa'afefiloi i totonu o nisi pelleti e maua ai le malosi fa'aopoopo i le suauu.

O faiga faigofie e mafai ona fa'ataugofieina ai oe e fa'aaogaina le bioenergy.O se manatu lelei o le fa'asaoina ma le suia o pusa fa'avevela tutotonu tuai ina ia fetaui lelei mo le fa'avevelaina o meaola.E faia lenei mea ina ia suia le mu tuai i se mu pellet.O se fa'amu pellet ma fa'avela e fetaui i totonu o se avanoa la'ititi.

O se silo mo le teuina o pellets e mafai ona fausia i se pa'u suauu tuai po'o se talone uili.E mafai ona fa'atumu le silo mai se taga pellet tele i nai vaiaso uma e fa'atatau i le taumafaina.Faitau atili ile auala e teu ai pelleti iinei.

Afai e faʻaaogaina pellets i le faʻavevela tutotonu ma e susunuina i totonu o se faʻamalama pellet, e tatau ona mamanuina ma fausia se silo faapitoa mo le teuina o pellets.E otometi lava ona fa'asoa le suau'u ma se fa'avili sikilima mai le silo i totonu o le mu.

E mafai ona fa'apipi'i le fa'amu pellet i totonu o le tele o fafie fafie ma totonu o nisi o fa'afusu'au tuai.O le tele o taimi o pusa suau'u tuai e la'ititi le vai, o lona uiga e mana'omia se tane vai vevela e fa'amautinoa ai le lava o le vai vevela.

 


Taimi meli: Aukuso-26-2020

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou