O le a le tele o lou iloa e uiga i le faʻaogaina o pellets stover?

E le faigofie tele le fa'aoga sa'o o le saga.O loʻo gaosia i totonu o vaomago granules e ala i se masini pellet straw, lea e faʻaleleia ai le fua faʻatatau ma le tau calorific, faʻafaigofie le teuina, afifiina ma felauaiga, ma e tele mea faʻaoga.
1. E mafai ona fa'aogaina le saito e fai ma meamata e teu ai mea'ai, mea samasama e teu ai mea'ai, ma meaiti e teu ai mea'ai.

O lafumanu e le fiafia e 'ai ni saga mago, ma e le maualuga le faʻaaogaina, ae o se meaʻai tatau foi mo le faʻaleleia o laau.Teuga lanu meamata, teuina samasama, ma le gaosiga o le micro storage, tuʻimomomoina fatu sana ma faʻagaioia i totonu o pellets fafaga faga faʻatasi ma se masini pellet straw, lea e faʻaleleia ai le palatability o meaʻai, faʻafaigofie le teuina o mea, ma faʻasaoina le avanoa e teu ai.

2. E mafai ona fa'aoga fatu sana e fai ma pelleti mo puaa, povi ma mamoe

Na'o le fa'aopoopoina o le pa'u po'o le saga.E te manaʻomia se olo, ago saito, ma isi fua o laʻau, lau, ma aʻa e tuʻi faʻatasi, e pei o le paluga mafiafia.A uma ona mālūlū, e mafai ona fafaga i puaa, povi, ma mamoe.A maeʻa ona olo ma fafaga, o le manogi o le fafaga e manogi, lea e mafai ona faʻateleina ai le manaʻo o puaa, povi ma mamoe, ma e faigofie ona eli.

3. E mafai ona fa'aogaina fatu saito e fai ma pellets fa'aola

O vaomago e faia i pellets suauu e ala i masini masini pellet, lea e maualuga le compression ratio ma calorific tau, e oo atu i le 4000 kcal pe sili atu, mama ma le filogia ma e mafai ona suia le koale e avea ma suauu.E fa'aaogaina lautele i galuega fa'avevela e pei o le fa'atupuina o le paoa i totonu o fale eletise vevela, fa'afugala'au, ma fa'afuga fale.

1 (19)


Taimi meli: Iuni-22-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou